Sunday, February 22, 2009

Bok van Blerk en ‘n paar van sy boksom bende


Bok van Blerk is weer oppad na die UK! Vir almal wat graag De La Rey uit volle bors saam sing, en ‘n lekker dansie kan maak op vodka en OJ, trek maar solank jou partydjie skoene aan en maak gereed! Die stem het opgewonde ‘n paar vrae gevra vir Bok en twee van sy band lede Jaco Mans en Nathan Smit... en die konklusie gemaak dat Jaco verseker die stoutste is.

Ultimate plek/gig om by te speel?
Bok: Firkin Bloemfontein
Jaco: Blue Moon Nelspruit
Nathan: Blue Moon Nelspruit

Wie in die band het die meeste instrumente?
B: Henning
J: Ek het
N: Jaco Mans

Noem ‘n paar bands wat julle regtig nie na kan luister nie?
B: Britney Spears
J: Puff daddy
N:??

Het een van julle al ‘n oggend na ‘n gig wakker geword met enige geld in julle sakke?
B: Ja soms
J: Klein geld, ja ek het
N: Ja

Grootste nagmerrie by ‘n show?
B: As daar niemand opdaag nie
J: Ag as mense se gear breek...die shows loop redelik smooth
N: ??

Drink julle bier, rook julle pot of snuif julle suiker?
B: Ja drink bier, en nee vir die res
J: Ja ek drink bier, en het al pot gerook net 1 keer en nee niemand snuif suiker nie
N: Bier en brandy

Na watter musikant kyk julle die meeste op?
B: Koos kombuis en Valiant Swart
J: Rodger waters
N: Jimmy Chaimberlain, Smashing Pumpkins

Gunsteling live DVDs?
B: Bruce springsteen live in Dublin
J: In the flesh Rodger Waters
N: In the flesh Rodger Waters

Wie is jul mees buitengewone bewonderaar?
B: Andries
J: Andries
N: Weet nie

Wat beplan jy nog om in Londen te doen?
B: Suiker te snuif
J: Gigs speel en party
N: Paar vriende te kuier...

Wat is julle gunsteling kuierplek by die huis – en hoekom?
B: Die sambok bar
J: Cool runnings hatfield, daar is 3 bars
N: Cool runnings hatfield...ken almal

Is julle al gearresteer?
B: Nee
J: Ek is al 1 keer maar ek het myself daaruit gepraat
N: Nie saam met die band nie

Lees jy die Huisgenoot, indien wel skeur jy soms die posters uit?
B: Ja ek lees Huisgenoot, en ek het al hot girls uitgeskeur..
J: Nee, ek het toe ek klein was al die hot girls uitgeskeur
N: Nee en nee

Wat is jou gunsteling tert by die tuisnywerheid?
B: Tipsy tert
J: Peppermint tert
N: Privaat (haha)

Hoe vergelyk dit met Britse tertjies?
B: Britse tertjies is wit met sproete op
J: Nee ek weet nie
N: Weet nie, nog nooit gehad nie

Wat maak jou gelukkig?
B: As ek tipsy tert kan jy eet
J: Britse tertjies
N: Rock and roll, lekker kuier en poësie

Wat maak jou depro?
B: London se weer
J: Zimbabwe
N: ‘n Gebrek aan laasgenoemde

Wat is jou grootste droom?
B: Om te kan doen wat ek nou doen vir die res van my lewe
J: 2 Britse tertjies
N: Om te kan doen wat ek wil vir die res van my lewe

No comments:

Post a Comment